Tuesday, October 27, 2009

xox


Am crescut :)
Ascult la radio o melodie care acum un an ma facea sa ma gandesc la anumite lucruri nu tocmai constructive... iar acum zambesc cu drag, privind amintirea in ochii tristi de atunci. Realitatea cu care ma confrunt poate e mai delicata si mai dificila decat ce mi se intampla acum un an :) Dar imi place cum o modelez constructiv; cum imi canalizez energia doar pe lucrurile cu adevarat importante pentru mine. Sa spunem ca nu toate merg struna, dar nu mai e niciodata panica si oricum lucrurile merg asa cum imi proun pentru ca tot ce tine de viata mea este in functie de mine, de deciziile pe care le iau, modul prin care le transpun in fapte si masura in care imi propun sa fiu fericita... echilibrata.

Am spus acum un an ca invat si ca nu ma voi mai lasa niciodata sa simt ce am simtit. Nu era firesc... nici omenesc... decat prin caracterul sentimentului uman. Dar nu omenesc.
Din nou zambesc gandindu`ma la trecut. Am invatat ca asa voi zambi intotdeauna la acest gand, deoarece sunt intr`o tranzitie constructiva permanenta.
xox



No comments: