Tuesday, April 6, 2010

Game Over


De ce ai vrut sa complici lucrurile?

Sunt de acord cu tine ca trebuia sa facem ceva, oricum, nu mai puteam stagna. Ma intreb de ce ai hotarat sa actionezi in modul asta. M-am intrebat. Nu ma voi mai intreba. Nu trebuie sa ma respingi sau sa fii crud cu mine ca sa ma faci sa te vreu mai mult. Atata lucru nu stii despre mine?

In urma cu 2 ani si 7 luni am iesit impreuna pe plaja unde mi-ai explicat de ce ar trebui sa-ti mai dau o sansa. Nu am crezut prezentarea ta... dar m-ai rugat sa-ti mai dau o sansa.

Exista 2 Tu in perspectiva mea. Exista Tu care in timpul acestei sanse mi-ai demonstrat ca am ales corect. Exista Tu cel inainte de noua sansa care m-a urmarit in permanenta si m-a tinut sa nu am incredere in tine, sa nu-ti spun ce gandesc cu adevarat din teama ca ma vei rani din nou. Am considerat ca cel mai bine si cel mai simplu este sa lasam lucrurile sa curga. Am incercat sa schimb directia lucrurilor, dar nu ai fost de acord. Acum ai simtit tu ca e cazul sa schimbi cursul lucrurilor. Ai facut-o cu stil. Esti foarte bun. Esti chiar genial. Cu toate ca am vazut cum invarti lucrurile dupa voia ta, tot m-ai uimit la maximum, m-ai surprins tot mai tare cand ma asteptam mai putin. O strategie cu o tactica geniala. Regulile jocului le-ai schimbat pe teren astfel incat sa ramai tu cel care detine controlul indiferent de felul in care am jucat eu. Stiam ca nu era nevoie/vorba de control.
Cei doi Tu s-au contopit.

Ma privesc in ochi pe mine de acum 4 ani si-mi zambesc ca acea eu nu m-a parasit in preajma ta. Mereu a fost acolo sa ridice semne de exclamare. Mereu prezenta.
Ma privesc pe mine de acum in ochi... vad dezamagire; incepusem tot mai tare sa cred in tine. Semnele de exclamare faceau Dansul "Pa"... daca voiai sa ajungi intr-un anumit punct, probabil te-ai grabit.
Ma privesc pe mine de acum 4 ani in ochi. Am renuntat la tine o data.
Ma privesc pe mine de acum in ochi; umezi; zambet trist dar increzator: pot sa mai renunt la tine o data.

Inteleg ce faci, dar nu vreau sa merg mai departe in aceste conditii.
Tu intelegi ce fac eu?

Fiecare intalnire a noastra a fost plina cu farmec, mister si pasiune...

Un soare cu 22 de raze pentru noi.

No comments: