Saturday, November 17, 2007

Prima data...

Vorbeam ieri seara cu un bun prieten din Cluj...dezbateam problema "alesului" unui nume pentru blog`ul meu :). Ca de obicei tot ce vrei este deja luat de altii...dar in final mi`a venit brusc ideea de "oitze verzi"! :D Desi a fost o decizie luata intr`o secunda, a fost una buna. Numele era disponibil si acum sunt de parere ca e cel mai potrivit. Simplu si nice asa. A ras de numele ales si mi`a trimis poza cu oitza verde... Acum poza va reprezenta blog`ul in amintirea bunului prieten Psaico, multumesc pentru sustinere si incurajare si...de fapt imi place poza mult :) . Mersi Psaico... si ti`am promis ieri ca iti voi face reclama (desi probabil nimeni nu va vedea acest prim articol :) ) so... BUN BLOG http://psaico.info/ :D :*
Cu emotie si timiditate am scris ce este mai sus...Cu timpul probabil o sa`mi treaca.

1 comment:

Simona said...

go go go girl!!! blog like it's no tomorrow!!!:)