Sunday, March 30, 2008

Zambeste`mi


:) parca mereu ajung de unde am plecat. Cu ceva mai multa experienta... ceva mai multe "vise" implinite si mult mai multe VISE noi. Absolut totul e circular. Multe activitati si lucruri si chestii relative sunt legate de forma circulara. Merg. Termin o tigara, aprind alta. Perfectiunea e vazuta prin prisma unei sfere. Oricum, ceva rotund. Iubirea - Androginul, sfera, cerc, verigheta. Pana si Pamantul e rotund. Ziua - Noapte. Stelele... Carbon, noi, praf de stele, noi. Atomi, energie, noi. Rotund.

Zambet - jumatate de cerc. Cealalta jumatate e a ta. Zambetul tau. E real doar atunci cand formeaza cercul? Atata agitatzie pe mare, valuri, pasari, vant... Iar jumatatea mea de zambet e trista. Ultima ninsoare. Acum e. O sa vina vara cu soare, energie, sfera. Am obosit si m`am plictisit. "Intind mana" "unde esti?" "jumatatea mea" etc. Cutie cu porcarii. De ce anume este nevoie ca sa te simti aproape pe deplin intregit si ... "fericit"?

Apa limpede tulburie e treapta pe care urc; Zapada topita. Zambeste`mi! Ma ud, urc, zambesc, te gasesc. :) In final ne luam de mana, zambim, libertate... si restul e istorie si roua pe iarba verde si proaspata in zori.
Wish you were here

No comments: