Friday, February 15, 2008

...?!


O dimineatza placuta si caldutza. Briza, magnetism, chimie, zambet, cuvant, atingere usoara, foc nedeslusit, retinut in timiditate. ...nu pot sa scriu acum. ma simt in spatiu intr`un fel si pe de alta parte sufar si sunt... am uitat ce voiam sa zic. oricum... nu pot sa exprim nimic ca lumea in starea asta. sunt dezorientata cred, cu toate ca stiu exact in ce directie merg si spre ce ma indrept: spre nimic. acelasi nimic. mi se intampla destul de des sa stau destul de mult timp cu picioarele incrucisate si cu fatza in palme in fatza laptopului la rubrica "create post" a blogului. nu stiu ce se intampla. vreau sa spun atatea lucruri sub atatea forme, iar in final iese o mazgaleala de idei... imi vine grav sa fuuuug... cat mai departe, dar nu asa se rezolva problemele. iar timpul vad ca nu este nici el de partea mea. m`am plictisit. nu se intampla nimic parca niciodata. sau nimic semnificativ oricum. Idei?!

No comments: