Saturday, December 22, 2007

Semnificatia Zilei de nastere :)



M`am nascut si eu acum 20 de ani, 7 luni si 17 zile (lol, ce tare, 7 luni si 17 zile, si nu am asteptat ziua de azi ca sa scriu asta :)) ), intr`o zi de marti. Si... mi se pare ca mi se potriveste destul de mult ceea ce scrie mai jos pentru cei nascuti MARTI :)

Marti

Persoanele nascute intr-o zi de marti sunt caracterizate de un entuziasm debordant, sustinut de un bagaj generos de energie pozitiva. Aceste calitati va ajuta sa va urmariti cu perseverenta scopurile. Dar aceste scopuri de multe ori sunt mai degraba idealiste decat materialiste. Desi persoane entuziaste, asta nu inseamna ca va angajati intr-o activitate fara sa o analizati mai intai in amanunt. Ordinea este foarte precisa: mai intai gandesc, apoi actionez. Intr-un conflict va asumati adeseori rolul de mediator. Sunteti foarte dornici sa acumulati cat mai multe cunostinte dar si sa le impartasiti celorlalti, motiv pentru care ati putea sa fiti un foarte bun profesor. Totusi dorinta voastra de a-i convinge pe ceilalti sa gandeasca la fel ca voi va fi interpretata de multe ori ca aroganta.

Cifre norocoase: 3 si 4

Planeta guvernanta: Marte

Pentru cine e interesat sa afle ce scrie la Ziua lui de nastere


Have fun! :)

No comments: